(0) Items

Vragen

FAQ | VRAGEN | 024 - 324 94 16


 Welkom op onze pagina van veel gestelde vragen.


Vraag: Wij zijn een bedrijf / instelling en kunnen niet met Ideal afrekenen.

Antw: Belt u ons even, persoonlijk contact doet wonderen. Natuurlijk leveren wij ook op rekening.


Vraag: Streepje op de é, è lukt niet. ( ö, í, ê etc )

Antw: de é accent aigu en de è accent grave geven vaker een storing, vermeld welke streepje u waar wilt hebben in het opmerkingenveld tijdens het afronden van de bestelling.


Vraag: Gezinsuitbreiding, kan een naam worden bijgezet?

Antw: Geen probleem, stuur uw naambordje + nieuwe naam + retouradres + liefst garantiecertificaat naar ons op. Kosten van graveren + retourneren op de meeste naambordjes is 12,50 euro


Vraag: Wij willen een serie naamborden of naamplaatjes bestellen, krijgen we dan korting?

Antwoord: Wij leveren aan tal van klanten seriewerk, bewegwijzering, logo plaatjes en nummerbordjes, wij maken voor u een prijs op maat en zorgen voor een proefdruk ter goedkeuring.


Vraag: Wij zijn een VVE of woningbouwvereniging, we willen elke keer precies hetzelfde naamplaatje ontvangen.

Antwoord: Wij maken een klant voor u aan en uw opdrach krijgt een uniek nummer, bij elke nabestelling wordt de oude opdracht gelicht. In deze opdracht slaan wij materiaal, lettertype, letter grootte en andere specificatie's op, elke keer weer ontvangt u exact hetzelfde naamplaatje. 


Vraag: Ik probeer een logo te uploaden maar ik zie een witte achtergrond of hij is niet scherp.

Antwoord: Het ontwerp voor een bedrijfsnaambord of met eigen afbeeldling wordt met aandacht verwerkt, wij zullen contact met u opnemen over het beste bestand. Logo's ontvangen wij het liefst in .eps, .ai, .pdf of .cdr. U stuurt dit logo naar info@naamborden.nl


Vraag: Ik zie geen montage gaten, hoe wordt mijn naambord bevestigd?

Antwoord: Bij alle naambordes leveren wij een montageset maar deze verschilt per model. Bij veel naambordjes kunt u kiezen tussen "met schroeven" of  "zelfklevend".